Insights

Inspiratie opdoen? Indruk maken op je volgende date met interessante weetjes? Op de hoogte blijven van alles wat met marketing en communicatie te maken heeft? Iets bijleren over storytelling? Bij onze blog zit je goed.

Wat is een sales funnel? En wanneer heb je het nodig?

9 juni 2025
- Sam
Een sales funnel – ook wel verkoopfunnel genoemd – is het proces dat potentiële klanten doorlopen vanaf het..

De European Accessibility Act EAA – Digitale toegankelijkheid wordt verplicht vanaf 28 juni 2025

28 mei 2025
- Jeroen
De European Accessibility Act EAA – Digitale toegankelijkheid wordt verplicht vanaf 28 juni 2025..

Deze 3 fouten op social media wil je voorkomen in 2025

23 mei 2025
- Emma
Wij zetten de 3 meest gemaakte social media fouten voor je op een rij. En belangrijker: hoe je..

Moeten we nog investeren in Google en SEO in het tijdperk van AI?

12 mei 2025
- Wout
Klaar om jouw SEO-strategie future-proof te maken?..

Visie, originaliteit en toewijding: de kracht van impactvolle marketing

7 mei 2025
- Kelly
Kelly De Pourcq (41 jaar), oprichtster van het Ronsische marketingbureau Sparkel Communication, vertelt hoe haar jarenlange ervaring in..

3 trends in webdesign voor 2025

4 april 2025
- Jeroen
Het eerste kwartaal 2025 ligt alweer achter ons en daarom hoogste tijd om in de webdesign trends voor..

Calls to action die wel werken: 7 bewezen formules

19 maart 2025
- Marlies
Ontdek 7 bewezen CTA-formules die conversie verhogen. Van urgentie tot sociale bewijskracht: Sparkel leert je hoe je de..

Perfecte formulieren: 5 simpele stappen voor meer conversie

5 maart 2025
- Michiel
Wist je dat 81%* van de gebruikers een formulier verlaat als het te lang of onduidelijk is? Een..

Je duurzaamheidscommunicatie verbeteren in 5 stappen

29 januari 2025
- Kelly
Een sterke marketingstrategie is de sleutel tot succes. Maar wat als die strategie niet het gewenste resultaat oplevert?..

5 veelgemaakte fouten bij het opstellen van een marketingstrategie – en hoe je ze voorkomt.

8 januari 2025
- Kelly
Een sterke marketingstrategie is de sleutel tot succes. Maar wat als die strategie niet het gewenste resultaat oplevert?..