Bedrijf in de kijker: Bourgon

Op social media posten zonder interactief aanwezig te zijn bij jouw doelgroep is nutteloos… Gelukkig voor Bourgon zijn er heel weinig bedrijven die hier actief op inzetten. Hier maken we het grootste verschil in onze strategie om Bourgon van meer naamsbekendheid te voorzien.

Bourgon

Bourgon is het huismerk van de firma Franky Fresh Food. Een gamma lekkere, ambachtelijke vleeswaren waar wij als Belgen fier op kunnen zijn. Ambachtelijke ham voor de boterham of voor pastaschoteltjes… Gerookt spek om uw gerechtjes op te waarderen… het zijn slechts een paar voorbeelden.

Sociale mediastrategie

Vooraleer we het uitvoerende werk doen; de sociale media posts, is het van levensbelang om een goed plan van aanpak te hebben. Dit plan van aanpak omvatte een doelgroeponderzoek waarmee we een doordachte content strategie bedachten.

Door dit onderzoek hebben we onze target audience mooi in kaart gebracht, zodat we steeds weten voor wie we content maken.

Sociale media management

We maken en plaatsen op een consistente basis kwalitatieve content voor de sociale mediakanalen van Bourgon

Onze focus ligt hierop brand awareness en zichtbaarheid. Dit bereiken we door lekkere recepten en updates te delen van Bourgon’s Foodtrucks.

De content die we maken behalen mooie engagementcijfers waardoor Bourgon ook in ’the picture’ komt van de volgers van onze volgers. En zo behalen we mond-op-mond reclame op de online kanalen…

Maandelijkse rapportage

Maandelijks leveren we op maat gemaakte rapporten aan Bourgon, waarin de prestaties van hun sociale media-activiteiten worden geanalyseerd. Deze rapporten omvatten statistieken zoals betrokkenheid, bereik en conversies. Deze rapportages omvatten ook alle statistieken met betrekking tot hun sociale media prestaties.

Op basis van deze gegevens kunnen we inzicht krijgen in de effectiviteit van de sociale mediastrategie en waar nodig aanpassingen doorvoeren.

Extra sparkel nodig?

Wij staan alvast te popelen om jou te leren kennen!