Bedrijf in de kijker: Clarysse

Clarysse klopte bij Sparkel aan met de vraag om hen te begeleiden bij hun online aanwezigheid. Hoe zorg je dat je zeven winkels online kan managen en elke klant zich per streek gehoord voelt? 

Clarysse

Als gevestigde waarde in Oudenaarde en omstreken, heeft Clarysse een geschiedenis die teruggaat tot ongeveer 1650, toen de brouwerij werd opgericht. Wat begon met het geprezen Felix-bier, leidde in 1987 tot de eerste bierhal in Oudenaarde. Vandaag zijn er zeven Prik&Tik-winkels onder de naam Clarysse. 

Sociale media

Om een jongere doelgroep aan te trekken, die vaak weinig tijd heeft om een bierhal te bezoeken, maakten we de sprong naar sociale media.

Voor elke winkel hebben we een eigen profiel aangemaakt om zo sterk mogelijk te kunnen differentiëren.  

Regelmatige updates over promoties en nieuwe producten, maar ook recepten komen aan bod. Met evenementen zoals de Bommels in Ronse of de Fietel in Eine blijft de content relevant voor de klant. 

Extra sparkel nodig?

Wij staan alvast te popelen om jou te leren kennen!