Engagement

Persoonlijk contact en betrokkenheid van je klanten zorgt voor een lange-termijn-relatie.

Waarom engagement marketing?

We laten je klant en/of potentiële klant kennis maken met het onderscheidend vermogen van je product of dienst. Mensen praten namelijk graag over ervaringen met producten/diensten/bedrijven die zijn bevallen en gaan zo zelf reclame voor je bedrijf maken. Hoe meer betrokken, hoe waardevoller.
Door te investeren in tevreden en betrokken klanten, krijg je waarde terug in de vorm van nieuwe aankopen en positieve mond-op-mondreclame. Betere reclame bestaat er eigenlijk niet voor je organisatie.

Merken en bedrijven onderscheiden zich door een prettige, liefst onvergetelijke ervaring te creëren die klanten graag met anderen willen delen. Experience marketing is de manier om je klant het onderscheidend vermogen van jouw merk of product te laten ervaren waardoor er een sterke (emotionele) relatie tot stand komt. Hierdoor verbetert je imago, stijgt de loyaliteit en zal je klant het verhaal sneller doorvertellen.

Experience marketing gaat over ‘beleving creëren’ en dat doe je door events en beurzen, maar evenwel door activaties, leuke relatiegeschenken, toffe kledij, guerilla-marketing, …

Onze koffiepauze bij Sparkel Communication: een moment van ontspanning en hernieuwde energie.

Ons beter leren kennen?

Wij staan alvast te popelen om jou te leren kennen!