Bedrijf in de kijker: iFiRE

iFiRE schakelde ons in om hun in-house junior marketeer verder te begeleiden. Deze samenwerking is uiteindelijk verder gegroeid en nu staan we in voor het volledige online marketing luik.

iFiRE

iFiRE is dé Belgische haardenproducent bij uitstek. De focus van iFiRE ligt op de ontwikkeling van stijlvolle haarden die eenvoudig zijn in gebruik en beschikken over exclusieve eigenschappen.

Sociale media advertenties

We analyseerden de doelgroep van iFiRE en ontwikkelden aantrekkelijke advertenties die de kernboodschap van het merk communiceerden. Op die manier  vergroten we de naamsbekendheid van iFiRE en HETA.

En door een regelmatige monitoring en uitvoering van  aanpassingen hebben we de prestaties van de campagnes geoptimaliseerd, met een focus op betrokkenheid en conversies.

Sociale media management

Samen met iFiRE hebben we hun bedrijfsdoelen vertaald naar een effectieve sociale media strategie.

Een groot deel van deze strategie bestond uit het creëren van relevante content zoals afbeeldingen, video’s en reels. Dit met het doel om de aandacht van hun doelgroep te trekken op Facebook en Instagram.

Als laatste hebben we ook actief ingezet op LinkedIn automation om bepaalde vacatures in te vullen en het professionele netwerk van de sales verantwoordelijke te vergroten.

Google Ads

Na een grondige zoekwoordenanalyse hebben we Google Search Ads ingesteld waarbij we de doelgroep op het juiste moment bereiken.

Door het testen van verschillende advertentie-indelingen en het aanpassen van biedstrategieën, hebben we de klikfrequentie verhoogd en de kosten per klik verlaagd.

Daarnaast zetten we ook in op retargeting aan de hand van Display Ads, op die manier zijn we nooit uit het oog en het hart. 😉

Nieuwsbrieven

Om het contact met de iFiRE verdelers soepeler te doen verlopen, stelden we periodiek een nieuwsbrief op met de laatste updates.

Het bleef niet alleen bij updates… Om de verdelers meer te activeren het iFiRE merk mee in de picture te plaatsen, stuurden we ook grafisch materiaal op dat ze eenvoudig op hun website konden plaatsen.

Zo onderhouden we de relatie met de verdelers en zetten we het iFiRE merk extra in de kijker. Van een win-win gesproken. 😉

Search Engine Optimization

Naast de advertenties heeft iFiRE ook het doel om op een organische wijze bovenaan in Google en de andere zoekmachines te komen.

Hier hebben we opnieuw een grondige zoekwoordenanalyse gemaakt om de relevantste zoekwoorden te identificeren. Deze hebben we mooi geïntegreerd in de websiteteksten.

Dit in samenwerking met de technische optimalisaties zorgt voor een hogere ranking in Google.

Rapportage

Meten = weten. Hoe afgezaagd het ook kan klinken… Het is wel echt de waarheid.

iFiRE kan op ieder moment de resultaten van alle campagnes en onze inspanningen meten in het gepersonaliseerde dashboard.

Dit gepersonaliseerd rapport hebben we in-house ontwikkeld en bevat alle cijfers van de website, advertenties en SEO.

Extra sparkel nodig?

Wij staan alvast te popelen om jou te leren kennen!